berserah..
penat menangis..
penat mengeluh..
penat nak bersuara..
huh !
aku harus berubah..
mereka benci aku....
seperti aku tk ade dalam dunia nie..
aku terase..
tapi..tk pee.. aku tw ALLAH sntiase ada..
ALLAH sentiase ade bile seseorang memerlukan pertolongan..
dan ALLAH jugee sudi mndengar masalah kite..
urm..
penat aku simpan dalam hati..
tk pee..
biarkn hal nie sentiase terpahat di dalam hati..
dan biarkan ia menjadi kenangan sehingga mati..
maafkn aku..sekiranya aku melakukan kesalahn..
dan setiap manusia jugee tk pernah lepas dari kesilapan kan??
aku patut berubah..
aku tk kn bersuara dan berkate ape2..
bukan untuk menjadi bisu..
tapi..untuk kebaikan..
:')


written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post