dok pumpang2,,korea..^__^
asalamualaikum..semua sehat??
selamat berpuasa..:)arini aku nak share smething skit..
oke..kowang tau dengan korea??*ofcoz tau kn ??
kowang tau knal dengan k-pop???mesti kowang lagi tau kan ??
oke..arini aku nk share skit...
aku sebena'y bukan'y tau psal2 k-pop nie..
aku start tau bab2 k-pop nie...dari adi aku..
lau tak..dlu orang ckp pasal k-pop aku blluurr..=='
hee~biasa lah..lom maju lagi...
tapi..sekarang aku da tau..yelahh..
bile blogwalking..hmpir semua cerita psal k-pop nie..
macam2..ada jee..yang dieowg nk cerita kn ??
ada gak gaduh disebbkn k-pop nie..
mmg tak boleh dinafikan..betapa taksubnye dieowg ngan k-pop nie kan ???
ape lagi..aku pon nak gak la post psal korea2 nie..
hee~ngade2 laa...
oke2...disebbkn itu aku knal serba sedikit artis k-pop nie..
calon2'y....

group yang aku tau...
2PM rite??

beast!! slah sorang ie ade yg aku minat.. hee~

ft-island..

nie je lah febret aku.. bnyk ag yg aku tau..
tapi..ckup la nie je..
tapi..yg pling pnting aku suke die nie..




yeah !! nickhun !! sangt comel kn ??

hee~nie je lah..post aku untuk harini,,,

oke...papai !!
        p/s:pada sesiapa yang berpuasa..selamat berpuasa..yang tak puasa..
             selamat menjamu selera..:)





written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post