syawal bakal menjelma !!
asalamualaikum..hey korang..
sihat ?? oke.. hari ni aku nak post pasal raya pulak !!
yelaa..raya kan da nak dekat ..betul tak ??
lebih kurang seminggu je lagi kan ??
oke.. 
kalau hari raya benda yang best sekali !!
malam raya.. susun kuih raya,kemas rumah,masak...
mcm2 lagi lah kan ?? mesti sebok kan ?
oke.. aku nak tnye skit..ade sape2 tau anyam ketupat tak ??
korang tau tk ketupat tu ape??
yg tk tau meh..aku tunjuk..
nie laa..ketupat..oke..nak cerita nie..
umo aku skang 16thun..
da beso panjang daa.. mak aku dok bsing yang aku nie tak pndai nk anyam ketupat..mkan tau!!
thun lepas belaja jugak..tapi..sekerat jalan jee..lepas tu tak tau nk wat cmne..
oke !! saya berazam !! raya nie saya nak anyam ketupat tu..smpai jadi ketupat ..
hee !!
mama !! kita akan buktikan !!
ceh.. poyoo jee...
yang teringin nak belaja tu..pegi lah belaja dengan.. mak ke,nnek ke,atuk ke,,
tak kesah lah.. yg pnting jadi ketupat..jgn jdi bnde laen sudah ! 

ape2 pon !!
SELAMAT HARI RAYA !!

 
excited nak raya lah !!
duit raya banyak... hee ~
^___^






written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post