have fun !
asalamualaikum semua..
sihat ??
da lame gak laa aku tk update blog nie..
okay arini aku nk post smething la nie..
hari ni kan hari raya..
kalau hari raya mesti laa kowang ade pergi raye dengan kawan2 korang kan ?
okay..nie la yg aku nk cerita nie..
pada tanggal 03.09.2011 hari sabtu..
aku ngan kwan2 aku pegi raya..
pegi mane??
biase laa umaa kwan2 ..
uma cikgu ??
ade laa sowang.. hehehee ~
memang meriah laa kn.. kteowg pegi naek motor..
gaye mcm semua da ade lesen jee..
hahaha..

senyum . :D *maaf gambar rosak.. tak tau sebb ape..

ahli2 yg berjaya menjayakan program raya..ceh..poyo ..:D


okaylah byee...
just enjoy okay....
^______^




written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post