selamat hari raya ! :D
asalamualaikum...
selamat hari raya semua.maaf zahir dan batin
minta ampun kalau ada terkasar bahasa sepanjang penceritaan saya di blog nie... :D
sekarang baru ade mase nk update..
yela kan..raya sebok memanjang..
amacam bnyk dapat duit raya ??
agak2 buat beli kereta sebijik lepas tak ?
hahaha~
mesti kowang nie kenyang melantak ketupat,lemang,rendang,kuah kacang...
mcm2 lagi laa...
okay2..
ckup2 laa aku nk membebel..
enjoy gambar2 raya saya thun nie.. :D

family saya...
tema tahun nie merah..
makcik2 saya..

jejaka2..:)

yang bju kelabu tu nnek saya..

with cousin .. :)
banyak lagi gamba sebena'y..tapi...cukup laa..
kang kowang muntah pulak kang..
hehehe ~
nie saya..selamat hari raya ! selamat merdeka !!
ckup la smpai sni jee...
nak pegi beraya dengan kawan 2 !!
papai semua..
^____^









written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post