BOLABOLABOLABOLA !!!
Asalamualaikum , hey korang ! harini aku terlebih rajin nk update blog .
korang tengok tajuk mesti korang da tau aku nak update pasal ape kan??
okay-okay ! aku nie memang peminat bola okay , apa ?!
ingat lelaki je ke yang minat tengok bola nie ?
perempuan pun ade tau , hehehehe
korang tau kan skuad HARIMAU MUDA telah menewaskan , pasukan indonesia and myammar ..
untuk masuk ke pusingan akhir sukan SEA , 
wowwowow..
then malam nie skuad  HARIMAU MUDA lawan ngan INDONESIA !!
adat pertandingan lah ade menang ade kalah , jangan lah sampai bakar bendera ye pon kan ?
opppss ! siapakah??
go harimau muda or malaya whtever lah !! 
hee~



okay , jangan lupa pukul 8.00 MALAM nie !
siaran ASTRO ARENA !
aku rase RTM and TV3 ade jugak kot ,,
tak kesah lah ! hehehe
ape-ape pon jom kita support skuad HARIMAU MUDA !
dapat 1-0 pon jadi lah , dapat gak kita ttup mulut penonton indonesia yang macam tettttt sikit tu!!
yeah ! semangat pulak aku harini nak tengok bola , wink wink ,
^^





written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post