have fun !
asalamualaikum ! sihat?? ^^
lama jugak lah tak update blog nie , selepas Malaysia tewas die tangan Bahrain ..
pdahal tak de kena mngene pon ..
oke2.. back to topic , today .. 30.11.2011
aku and my cousin , pegi jalan-jalan kat Bukit Tinggi je ,
tpi .. tak tau lah tang mana yang tinggi tu , hee~
korang nak tengok gambar ? maaf lah , kami langsung tak snap gambar kat sane .
nnti mesti ade yang akan cakap "pegi JJ Bukit Tinggi je kot ,tu pon nak snap gamba banyak2"
ade ke yang mcmtu ? HAHA , tk de lah .. actually memang kiteorang malas nak snap gambar pon ..
fon , kamera tak lawa , biase lah , fon murah .. jnji boleh call and mesej ,
sudah lah kan ??hee~
*okay tak kelakar ..
cousin aku bawak boyfie die , aku??
ehem ,aku mana ada boyfiee.. uhuk uhuk ^^
HAHA , okay2 .. hari rabu buat apa pegi JJ tu ,??
ofcoz tengok wayang u ,
nak tau cite ape?? urm .. "AKU BUKAN TOMBOY !!"
nak tengok OMBAK RINDU belum kelua lagi ,.
so , tengok lah cite nie .. cerita TWILIGHT tak leh nak tengok ,sebab kami bawak kanal-kanak bawah umur,so .. terpaksa lah ..

oke , buat sape yang belum tengok . cerita nie tak de lah best sangat bagi aku ..
ada part yang dia asyik cakap je. bosan jugak lah , sampai aku pon hampir nak tertidur ..
tapi .. last-last cerita tu memang kelakar + sedih pon ade jugak lah ,
cerita nie banyak percintaan kaum sejenis , HAHA
"LESBIAN" memang korang akan rasa nak termuntah lah bile denga ,
ayat2 minah pengkid .. nak ushar perempuan cam die jugak ,
siap couple lagi tuh ! yang tak boleh tahan , siap cium pipi..
panggil baby-baby lagi ..
perempuan-perempuan pulak tu .. HAHAHA
memang sempoii lah ! cerita nie tak de lah kusut kan kepala otak korang .
boleh lah ..
if , korang nak tau pegi lah tengok kat mane2,
yang ade beli astro first tu ,
untunglahhh .. tengok dekat rumah je ..
hee ~ 
okay , aku da penat merepek !. kompem korang malasss nak baca ,okaylah !
byebye ^^





written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post