no tittle
asalamualaikum , hey guys ! im back , lama jugakkan aku tak update blog nie?
hampir nak bersawang jugak lah .. hehe
actually tak ade idea sebenanye .. so , malam2 cegini lah baru felling2 nak update blog kan?
okay , time to serius ..

urm .. betul ke kau suka aku?
betul ke kau sayang aku?
betul ke kau jujur dengan diri aku?
betul ke yang kau kata ,kau tak kan tinggalkan aku?
maaf , sekali lagi aku telah kecewakan hati seseorang .. actually , aku bukan tak suka kau ,
im just like u like my friend , tak lebih ..
im so sorry if i broken ur heart ,,
aku tak tau kenapa aku buat mcm nie .. actually kau kena faham ..
aku tak suka lelaki , yang sibuk nak tau pasal hal aku ..
maaf kan saya jika awak terasa ..
give me time to think about it ,
please dont force me ..
bila saya da sedia saya bagitau awak .. tapi. not now ..
maaf kan saya lagi sekali , kalau saya banyak sakitkan hati awak ,
if , kita ada jodoh , kita akan kahwin ..
*ceh tiba2 cakap psal kahwin pulak nie *
hahaha..
apa-apa pon , im so sorry ..
kbyebye ^^




written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post