please be good to me :')
hey guys ! asalamualaikum , lama aku tak update blog nie ,dah bersawang dah .
hehe . okay2 ,entri kali nie nak story about new year ,
yup tahun baru ,apa azam baru korang??tak nak share ke?
actually sangat sedih nak tinggalkan 2011 seriously lot of memories, tahun tu jugak lah aku pindah sekolah ,
and jumpa dengan kawan-kawan baru aku :)
byebye 2011 say hye to 2012 
so sad nak tinggalkan 2011
and one more things ! aku nak SPM next year ,
exam paling besar , takut weyh !
and azam aku untuk dapatkan 9A's ,if tak de plus pon tak pe lah ,
yang penting A ,insyaAllah ,doakan kejayaan aku nie ea korang ?
aminnnn

eh2 ,malam tahun baru nie korang pegi mana?jangan pegi tempat yang tak sepatutnye and tak mo buat benda tak senonoh tahu ,tak mo tak mo . hehe
aku duduk rumah je lah ,tengok TV1 tunggu PM kita NAJIB cakap ,selamat tahun baru ,
and tengok mercun depan mata , iaitu TV ! yeah , hehe
okay lah . post untuk tahun baru , i dun know why aku sedih nak tinggalkan 2011 nie , haish :'(

okay lah , nangis pulak kang teringat kenangan lama ,
hoho ,byebye .
asalamualaikum 


p/s ,kalau tak suka dengan entri aku yang nie,sila lah muntah dengan sopan santun nye :D



written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post