together gether ^^
asalamualaikum , hey korang ! rindu aku tak?
haha , okay2 . mood sedih dah tak de dah sekarang , and now nak happy je .
okay harini aku nak share pasal rakan-rakan seperjuangan aku ,
eceh ayat ,tak boleh blah langsung . haha
aku nak show off sikit kawan-kawan aku kat korang nie ! 
 gambar nie semua aku culik dekat fesbuk dieorang ,
maaf ye korang ! :D

ha .calon yang pertama ,yang pakai baju kuning tu , nama dia SUHANAS BINTI.MOHD RAFI
eh ,betul ke aku eja nie ,tak pe kalau salah aku betulkan balik ye?
okay ,dia nie boleh dikatakan membe baru kiteorang lah ,sebab this year die baru pindah sini .
nak tau perangai dia? nak tahu pegi tanye die ,kang kalau aku cerita ,panjang lebar kang . haha

calon yang kedua , pandai kau edit gambar ! haha , okay2 . nama dia FATHIN NATASHA BINTI.ZAINAL MURAD. sangat panjang nama dia nie. aku kawan dengan dia nie pon , 
last year sebab aku pindah sekolah . kalau aku tak pindah aku tak kenal dia nie . perangai dia? wow , tengok muka korang boleh tau kot , die nie memang sangat manja ,tapi ! bukan dengan laki lah ea .
dia manja bila dengan kami and family dia .

calon yang ketiga , nama dia NOR LIANA BINTI.MOHD YUSOF
ha .dia nie ,kawan dengan aku sejak dalam perut mak lagi ,sampai sekarang .tak percaya?
kau pergi tanya mak dia and mak aku , time dalam perut tu kiteorang siap main congkak tu ,
haha. okay tipu je . hehe .aku kawan dengan dia sejak tadika tak silap .and sampai sekarang !
persahabatn kami kekal sampai sekarang .alhamdulilah ! hehe

calon yang keempat . nama dia nie HALIDA BINTI.ABDUL NASIR
comel tak dia tu ? bagi kami dia comel ,hahaha . urm .dia nie join kiteorang aku tak pasti bila .
perangai dia nie , okay lah boleh tahan gilanye . haha. xD

calon yang kelima . NUR HIDAYU BINTI.ZAINURI . ha ,betul lah kot nama bapak dia tu ,
hehe ,aku tak pasti .okay dia nie baru je join kami . dia nie jenis pendiam . tapi.. dalam diam-diam dia .
huh ! jangan tanya lah . kalau dah bersuara ,kalah Azwan Ali , haha
okay gurau ! maaf ye ?



okay aku dah show off kawan-kawan aku dekat korang , dieorang nie lah kawan suka dan duka ,
kiteorang saling memerlukan satu sama lain , bagi aku perlu lah . 
sebab kalau tak de salah sorang nie . tak complete lah .okay korang ,actually , ramai lagi kawan yang aku nak show off .tapi.. nie lah kawan terbaik yang pernah aku ade !
terima kasih korang sebab sudi jadi kawan aku ,
i love you alls !! 
peace ^^



p/s .yang tak suka tu ,sila muntah dengan sopan santun untuk sekali lagi , :D






written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post