Happy together-gether :D
asalamualaikum ,hey korang ! im back !
im back ... im back ,hehe
maaf lah da lama tak update blog homework banyak gilaa weih
tak menang tangan nak buat .ada spae2 yang nak tolong aku buat?
meih lah sini ,aku bagi upah 80sen ,hehe
korang tak rindu aku ke? baik korang cakap korang rindu aku ,haha
okay2 ,actually harini nak share something lah ngan korang 
semalam 19.01.2012
aku having fun with him ,tapi bukan berdua but berempat
dia ajak kawan dia and aku pun ajak kawan aku ,so fair lah kan?
okay2 ,actually kan aku nak show off kat korang ape yang aku dapat ,
nak kata aku batak? biar lah .. :D

okay dia bagi dalam nie ,, tett !
nak tau apa dalam dia??

do you see what i see??
and i know korang da dapat tahu kan?sebb nampak mata dia yang terjojol tu
hehe

yeah !! see this ,elmo !!
dia mcm tau je aku suka benda nie ,thanks dear 
actually aku tak mintak pon ,btw thanks sangat2 
banyak sangat duit awak kelua semalam kan?
kesian awak ..
love u forever and ever lah sayang hehehe..
thanks a lot.


p/s: yang sudi membaca terima kasih ,yang tak suka sila lah muntah dengan sopan santunnye ,hehe






written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post