sweet memory forever :D
asalamualaikum korang ! da lama aku tak update blog da berhabuk and bersawang da nie.kejap nak bersihkan .. hehe okay dah ,hey korang sihat ! kali ni aku excited nak update blog yeah ! sebb apa?
18.02 yeah this is my birthday ,and tarikh aku dilahirkan di muka bumi ini ..
and umur aku sudah genap 17tahun ,and memang aku tau da tua but i know im still nampak muda kan?
hehe okay this year spm ,aku kena lebih serius ,okay2 apa da jadi ngan 18.02 nie?
act my mum ada buat makan2 sikit untuk kawan2 ,sye panggil pun tak ramai just kwan2 yang sye rapat je la .
sebb just buat biasa-biasa saje ,yang aku tak jemput jangan kecik hati okay? :)
okay2 ,bila da makan apa semua kan?
biasa lah kalau birthday mesti lah kena tepung kan? itu memang normal kan?
lagi tepung cap "jagung" memang best kan?
hehe ,okay enjoy this photo :D



okay semua nie angkara mereka semua ,
memang best lah kan?habis putih semua ,serius thanks korang sebab datang !
and buat muka aku jadi putih kan?
hehe sayang korang semua !!

and last photo
jeng jeng jeng 

abaikan cadar katil aku ,hehe okay this present yang aku dapat ,
dari my friends and my ehem ehem ,hehehe 
act yg dalam kotak tu yang gambar smurf tu ,pendrive tau
bukan keychain phone ,
hehe ,terima kasih sangat2 tau !
memang malam tadi aku tidur dengan senyuman je ,hehe :D










written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post