TERIMA KASIH
asalamualaikum ,hey korang mesti pelik kan dengan tajuk kat atas tu
hehe actually macam nie aku nak say thanks dekat mereka2 ,yang dah wish birthday aku 
bagi presents ,datang rumah aku ,and everythings laa..
thanks sangat2 kat korang aku hargai jasa korang satu hari nanti aku akan balas insyaAllah :')
thanks to AMIRA AQILAH ,sebb i got present from her !
haha walaupun lambat 2hari tak kisah lah ,and i get this
spongebob and aku tak tau nama yg pink sebelah dia tu ,btw comel sangat ,
terima kasih !! and tak lupa jugak for my sweetheart and my friends haha ,nie yg aku start mengedik nie 
hazim nadzmy terima kasih because sudi datang rumah and bagi hadiah yang banyak ,
i appreciate sangat2 , sayang awak ,nnti birthday awk saya bagi ye? wait and see ^^

and my friends pulak ,thanks sebab korang sanggup collect duit sebab nak beli adiah aku kan?
hehe ,aku appreciate jugak ! hehe ,sayang korang semua lah !



p/s ,maaf lah entri kali nie macam tak berapa best ,err mcm before nie cerita aku best pulak kan?yg sudi baca sampai habis terima kasih ,yg just scroll je thank jugak sebb kau sudi tengok gmbar ,haha okay ,byebye asalamualaikum :D




written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post