About You
Asalamualaikum semua,im back..kan aku dah cakap yang aku nak update kan?
so,yeah i will post something..
hey there,korang sihat?macam mana exam mid year okay?
i know now tengah busy pasal exam kan? saya pun..
nasib baik dah nak habis..hehe,
okay2..actually aku nak story about someone,
yang aku rasa aku takpernah cerita sebelum ni,and if aku cerita kat blog pun just cakap mcam tu je.

actually this is about seorang lelaki..not my boyfriend but my bestfriend
yeah..nama dia HAZIM NADZMY BIN. actually aku lupa nama bapak dia..
sebab panjang sangat,and ejaan nama dia pun pelik.
okay mamat nie lah,yang always lepak ngan aku..
keluar sesama2..dating??urmm..i thing so,
hehe..*mampus if mak aku baca nie*haha
actually kan dia nie baik sangat,dia baik dengan aku..tapi tak tau lah if dengan orang lain kan?
dia satu sekolah dengan aku,sebaya dengan aku..
but kelas lain..so,kiteorg nie always lah jumpa,senyum2..
itu perkara biasa kan?dia nie belikan aku macam-macam,best lah jugak.. iknow dia nie ikhlas sangat dengan aku..and iknow jugak yang dia suka kat aku..wahaha!!i know that..
eh..aku rasa aku dah banyak syok sendiri dalam entri nie..so mesti korang nak tengok gambar dia kan?
okay ni dia..

amacam handsome tak?haha,okay gurau2..
nie dia

dia gendut kan?tak pe,gendut2 pun baik,ada jugak orang sayang..

okay byebye :D





written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post