Belia Belia Belia ~ :D
Asalamualaikum,hey korang saya kembali lagi..hehe,lama jugak tak update blog nie..
okay..guys cuti sekolah dah start korang pergi mana cuti 2minggu nie?jangan pergi kahwin lari sudah laa..
haha*buatlawakpulakakunie..okay2..actually aku nak bagitahu yang aku pergi HARI JUTAAN BELIA and JOM HEBOH tu..mesti ramai yang pergi kan?ramai gila weih kat sana,nak carik parking hampir 1jam jugak laa..
last-last parking kat jambatan luar tu..jauh jugak lah nak jalan..
okay..aku rasa dah banyak sangat aku membebel..so cuci mata dengan gambar okay?
ouh wait sebelum tu aku pergi sana dengan pak cik aku..

Aku tak tahu apa nama benda nie,tapi memang awesome :)


smile :)
naruto celup nie pandai giler carik duit,if orang nak snap gambar je dengan dia..
kena bayar RM3.

time nie Perdana Menteri kita tengah berucap.. :)
and this time tengah nyanyi lagu aku lupa tajuk dia,
PM nyanyi wow..
brb --'
time nie dekat tempat pameran kereta lama..
iklan gigi,abaikan pasangan yang kat tepi aku tu..haha
with my aunty and my adik :D

okay..sudah cuci mata?kat sana memang awesome habis..jumpa kawan-kawan ,but yg tak best..ramai sangat orang sesak..
nak beli barang pun susah..okay today last.
so yang belum pergi tu ajak la ramai2 pergi putrajaya nie..
memang puas hati.. :3












written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post