Im Back :3
Asalamualaikum,hey korang ..rindu aku tak?rindu tak?baik cakap rindu?hihi
aku rasa aku nak berblog seperti biasa but susah lah busy memanjang,ceh ayat macam orang 
da kerja je,hehe 
buat pengetahuan korang aku ambik SPM this year,seriusly very cuak
sebab tinggal berapa bulan je ni,ya'Allah takutnya but tak sedar-sedar lagi aku ni..
study pun malas,haih kang bila nak SPM menangis sebab tak dapat jawab
sebenarnya kan aku kan tak ada idea kan nak post apa kan,
aku kan main taip je apa yang terlintas diperut ku yang lapar ini and kepala otak aku ni kan
tak pe la kan post pendek,nanti kan kita update kan lagi
okay kan?hahaha,berapa banyak ikan yang kau nak jual ni?
okay see yaa! :D




written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post