Tonight we are young
Assalamualaikum,hey semua ! sihat.. im back setelah sekian lama..Hihi rindu aku tak? kata kan lah yang kau rindu padaku ,eceh ceh..okay ,mesti korang tertanya-tanya kenapakah tajuk entri aku kali ni ala-ala mat saleh sikit,Hahaha no lah actually macam nie..aku nak cerita pasal entri ni da lama but now la baru rasa macam idea ni mencurah-curah bagaikan air disiram di daun keladi. eh? apa aku nie..mati aku if cikgu Bm aku baca ni..
Okay,pada tarikh 07.07.2012 Sekolah aku ada buat Malam Mesra Sejambak Kasih Setulus Budi
first time lah sekolah buat benda nie, aku last year pulak kan? memang boleh laa .ada jugak la kenangan yang dapat ku kenang ,Hihi

Stop aku rasa korang dah bosan dengar aku membebel so,tengok lah gambar ye? cuci mata je la,aku tau korang bukannya baca pun,korang just tegok gambar je .itu perkara biasa :D
ENJOY

this ,semua kawan aku.. yeah kami dapat satu meja !!
thanks cikgu tempahkan meja untuk kami..kalau tak kami dah kena halau daa..

yeah..iklan gigi semuanya :D

This, seriusly terkezuttt sebab im so lucky this night..
aku dapat lucky draw.. vaccium :D

Kami kawan :3

Suhanas..ada sesiapa yang berkenan?okay sila beratur untuk isi borang..haha

This my Abang Anas Buncit..Hahahaha 

before balik..posing lah dulu :)

This Fathin Natasha,my best friend..mesti pelik kan kenapa dia pakai baju macam tu?actually dia tak ada baju nak pakai time dinner ni, eh no lah main-main je ,sorry kawan actually dia buat persembahan time ni..
Tarian Zapin.if anda perlukan tempahan untuk Tarian sila call saya,Hihi

Yeah my bodyguard,hahaha..Dari kira Amirul Hakim my friend
then yang bajet macam Bruno Mars tu Yusri..dia padang makwe dia kat tepi tu..

So,cukup lah sampai sini sampai ketemu lagi ya?
Asalamualaikum :3



written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post