Majlis iftar di sekolah :D
Assalamualaikum dan salam sejahtera.sudah sekian lama diri ku ini tidak mengupdate blog ,atas faktor tidak mempunyai idea dan tidak pandai mengarang disebabkan itu bahasa melayu aku dapat B ,Haha apa aku merepek ni.Pada tanggal 10.08.2012 sekolah aku ada buat majlis berbuka puasa dan terawih hanya untuk pelajar form 5 sahaja,yelah last year kan? mesti lah cikgu nak buat something yang special right?dan aku sebagai pelajar form 5 SMK BANDAR BANTING ,eh capslock pulak,maaf menghadirkan diri ke majlis itu.. 
 
nak masuk kena daftar dulu tau,dan sediakan duit RM2 :D terima kasih
posing dengan membe yang jaga kaunter tu..
disebabkan kami datang awal sangat.apa lagi snap gambar lah dulu :)
suhanas and yana,sempat lagi snap kat dalam surau.
amira,halisa and nadia.. happy je dapat makan :D

Yana,me and Dayang sebelum makan harus senyum kat kamera dulu :)

Tu dia,semua dok sibuk makan..

Atyn,suahanas and yana di tengah kegelapan dataran di sekolah nasib tak de benda yang join.Eh bulan puasa kan semua di ikat :)

Senyum..

and time ni nak solat isyak and terawih,sempat lagi ni.. Haha

Okay,ni je lah post aku untuk harini, if ada event apa-apa or idea yang datang dalam kepala hotak aku ni,aku update lah ye,Hihi byebye semua. Assalamualaikum dan SELAMAT HARI RAYA *excited* :D







written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post