RIANG RIA RAYA ;D
Assalamualaikum,SELAMAT HARI RAYA !semua da dok sibuk update and post cerita pasal raya aku ni je yang baru nak terhegeh-hegeh merangkak-rangkak baru nak update ni haa.. actually macam biasa raya tahun ni seperti raya-raya yang sebelumnya ,duit raya pun dapat seperti yang sebelum-sebelumnya walaupun dah besar panjang .hehe itu normal orang bagi kita ambil,orang tak bagi kita buat lah muka seposen mesti dapat lah insyaAllah..


RAYA PERTAMA: Raya pertama,biasalah serapan dah confirm-confirm lah ketupat dan macam-macam lagi juadah hari raya, tunggu ayah siap solat sunat hari raya,sesi bermaafan gambar maaf tak sempat nak snap sebab terlampau sebak, hampir menitiskan air mata .

RAYA KEDUA: Raya kedua ni la yang di nanti oleh kami ,okay buat pengetahuan korang aku just ada dua adik beradik je, aku and adik aku.. raya kedua ni balik rumah nenek ! yeah jumpa nenek and dapat duit raya dari nenek ! and yang lagi best semua ada time tu,kecoh satu rumah nasib tk roboh rumah nenek ,hehe macam biasa pegi raya rumah saudara-mara collect duit raya sebanyak yg mungkin..
okay gambar memang banyak 


This my family :D

gilaa sweet parents aku ni :3

kat tangga pun jadilah ..

my mum and me :)

tengok ni dania and amanina, cute kan? aku saje je menyelit kat situ.. hehe

haaa.. ni semua adik beradik mak aku tapi sorang lagi lambat,so aku lah yang join..mak aku anak sulung and dia yang depan sekali :D

cute kan?

this my cousin, nur izwani.. nak kenal? maaf borang dah penuh, Haha

and thisssss sepupu sepapat aku,actually ada lagi.. tapi semuanya hilang entah kemana,ini je lah yang ada :D

so tamatlah sudah cerita aku untuk raya ni,wish me luck for trial spm and spm Aminnn.. Assalamualaikum :)




written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post