Doakan Saya :)
Assalamualaikum ,fuh fuh tiup habuk kejap..dah bersawang blog ni,baru hari ni ada masa nak renew blog ni,okay sudah sekian lama tak hupdate blog ,biasalah SPM nak dekat kan?tinggal berapa hari je lagi ni tak sampai seminggu pun lagi.. serius siapa yang tak takut kan?And jangan ingat subject Bahasa Melayu tu senang,bila da keluar tajuk ayat songsang la ayat pindah la, haaa ambik kau terpinga pinga da terkapai kapai nak buat, Hehe *eh macam aku je?* actually hupdate blog harini ada sebab, kepada anda-anda yang sedang baca post ni.. Doakan kejayaan saya ye? Amin.. ya'Allah engkau yang maha pengasih lagi maha penyayang,Berikanlah aku kejayaan untuk hadapi SPM pada tahun ni,Memperkuatkan lah ingatan ku untuk mengingati segala yang di ajar oleh guru guru ku.. berikanlah aku ketenangan semasa menjawab SPM.. Aminnn :) Kepada batch 95 !! GOOD LUCK ! insyaAllah kita boleh buat dan jawab dengan tenang untuk SPM .. mungkin saya kembali aktif pada 06.12.2012.. Last paper for SPM and penutup for SPM subject Ekonomi Asas.. Doakan saya boleh buat , Assalamualaikum







written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post