BLANK BLANK BLANK *_*


ASSALAMUALAIKUM
Walaupun blog aku ni memang jarang sangat lah orang nak bukak or baca tapi tak apa,this is my blog and my diary so ada yang bukak or tiada yang baca akan ku curahkan segala keistimewaan dan kebahagiaan di dalam ini blog,haha sewel dah aku ni,yess selagi aku tak dapat kerja aku akan update ini blog dengan begitu aktif,penat aku nak cari kerja petang tadi pun dah keluar cari kerja tapi aku dah macam malas,aku dah macam tak ada mood untuk kerja dan aku akan habiskan cuti spm ni di rumah nak ajak mama pergi holiday pun susah sebab mama kerja okay faham,bila aku kerja nanti pun maybe susah nak dapat cuti kan?okay so sesiapa yang ada kerja kosong tu meih lah share-share dengan aku,but job yang HALAL okay, haha.. okay so this for today sebab aku tak ada idea nak post apa,see tajuk pun tak ada,memang blank otak ni..habis je sekolah otak terus kosong . haha eh cerita pasal sekolah.. waktu macam ni kan mesti aku dah dok beli kasut sekolah,or baju sekolah,paling last minute aku beli selalunya adalah beg sekolah,bila je start sekolah dengan rasa bangga and excited nak masuk sekolah,sebab first nak tunjuk kat kawan kita yang kita ada baju baru beg baru,kasut baru semua serba baru laa..padahal kawan semua memang satu set baru,tapi sifat menunjuk ni memang wujud wow kat zaman sekolah,and lagi best zaman sekolah..bila dah tengah bulan ada kawan beli kasut baru,mula lah kawan kat sebelah or kawan kelas,WOW BAU KEDAI LA, haha this moment i can't forget.. ini semua zaman sekolah.. haih banyak pulak idea aku ni,kata tak ada idea.. haha okay-okay  thanks kepada yang membaca.. hee.. assalamualaikum :3


written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post