GIVE UP !
Assalamualaikum,im back urm still tak ada kerja masih penggangur di rumah.. and yess see my tittle 
"GIVE UP" bukan give up about job tau,but give up sebab lain.. yess setiap manusia tak pernah lari dari buat silap right?not to all perfect in the world,and aku adalah salah satu manusia yang melakukan kesilapan tu,about kawan yes if someone make mistake confirm lah kita akan say sorry or what kan?and yeah saya da buat semua tu,but hati orang kita tk tau kan luar cakap lain dalam cakap lain,and i know that will be happen,and you know what im give up,aku tak pernah rasa give up macam ni,ni tak ada kene mengena dengan cinta cintun apa kejadahnya ,friends more important than love,tanpa kawan kita boleh mati tau..and im always mengeluh mengeluh and mengeluh,because im so so so give up,im tired to care someone heart,i dont know why after school this problem datang antara kami,aku buat salah besar ke,kecik ke..semua orang must have peluang kedua kan? but bak kata Beto in istanbul aku datang "saya tak perlukan peluang kedua tu,saya cuma nak peluang pertama je"lebih kurang sama kot,but itu dalam cinta la sebab memang jodoh Lisa dgn Beto dalam cerita tu,but this about kawan ! kawan weih !kawan.. but now i think aku tak boleh jadi kawan terbaik untuk kau,aku mintak maaf. terpulang dekat kau kawan if kau nak maaf kan aku or tak,semua tu atas kerelaan hati :) much love your friend XOXO 
Assalamualaikum..



written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post