Masih mencari --'
Assalamualaikum,
Semenjak dua menjak tiga menjak ni aku malas nak hupdate blog sebab aku malass..yess malasssss bila dah habis sekolah semua benda nak buat jadi malas,aku rajin bila time perut aku lapar nak carik makanan,bila mama suruh kemas rumah or masak,or whatever la,paling aku rajin online dan tidur yeah ini lah rutin harian aku dirumah yang sedang menanti pekerjaan dan sekrang aku menjadi penganggur terhormat ,sangat terhormat sampai mama dah bising kau kenapa tak kerja-kerja?haha see mama dah bosan tengok muka aku kat rumah tau.. hahaha okay bila dah habis sekolah benda firt daftar lesen kereta,tang lesen ni aku daftar bulan 9 cepat kan?tapi aku start tempah kelas bulan 12..sebab nak tunggu habis spm baru nak amik,okay and now selepas beberapa hari saya dah dapat lesen L for kereta ! yeah.. nak tengok? tak payah la. ala korang bukan nak tengok pun kan?nak baca aku punya post ni pun korang malas kan? okay ..and korang tau tak aku text jpj kereta tu 23.01.2012 gila lama kan aku nak tunggu?if aku dah dapat kerja maca mana? nak kena mintak cuti lagi kan?kesian aku..kalau dapat kerja la..
okay so this entry for today sebb aku tiada idea.. eh kepada adik-adik sekolah dah nak start kan? belajar lek lok ye? tak mo nakal nakal tau? byebye assalamualaikum :)





written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post Newer Post