KERJA
Assalamualaikum dan salam sejahtera yang berusaha habuk-habuk yang berada di blog,yang saya hormati barisan sawang-sawang yang ada di blog ni dan sewaktu dengannya.
Alhamdulilah kita dapat bertemu lagi untuk membersihkan blog yang dah berhabuk lagi bersawang ni..
Hahaha apa aku merepek ni,okay hye korang lama kan aku tak hupdate blog ni,urmmm now da kerja so busy dengan kerja ,okay nak bagitahu yang me da kerjaaa tu je sebenarnya,haha kerja apa? urmmm tak kisah la yang penting rezeki halal kan?bila da nak habis bulan 2 ni,benda yang paling menakutkan untuk di fikirkan bagi lepasan spm ADALAH !!!! RESULT SPM YANG AKAN KELUAR PADA 20.3.2013,pehhhh cuak bila di ingatkan,hmmm nak menyesal pun da tak guna kan?so redo dan tawakal je la dengan keputusan yang dapat, okay... actually aku cuti harini aku tak tau kenapa cuti harini,sebab selalu cuti hari ahad jee. Lantak la, okay itu sahaja untuk harini sampai ketemu lagi inshaAllah , 
 :DDD



written by Datin Biela | comment (s)

KIYOWO KIYOWO.

Click on the icons below to follow and leave your shoutout :)
|

Navigate

Entries About Linkies
Reducto

Template by Flower.Cute background and Hello Kitty cursor by her.Cute fonts goes here.Images from love.

Older Post